Zašto direktor Direkcije i Gradska uprava kupuju luksuzne službene automobile?

Odbornici i odbornice Lige socijaldemokrata Vojvodine u Skupštini grada Zrenjanin zahtevaju od Gorana Kravarušića, direktora zrenjaninskog JP „Direkcija za izgradnju i uređenje grada“ da objasni građanima i građankama Zrenjanina zbog čega je kupio nov službeni Audi.

U periodu krize, kada Vlada Republike Srbije donosi odluku o merama smanjenja mase zarada, povećanja niže stope PDV-a na 10 odsto, smanjenja subvencija, uštede na robama, korišćenja jeftinijih kredita i menjanja poslovnog ambijenta, direktor javnog preduzeća sklopio je ugovor o nabavci dva nova vozila, od čega je jedno opisano kao „luksuzni automobil“. Ligaši i ligašice upozoravaju da je ovakvo skandalozno bahato ponašanje direktora Kravarušića nedopustivo i da pare koje Zrenjaninci i Zrenjaninke teškom mukom zarađuju ne smeju da se troše na luksuzne službene automobile.

Odbornička grupa LSV u zrenjaninskoj Skupštini će zbog toga inicirati smenu Gorana Kravarušića, koji je kadar stranke čiji lider Aleksandar Vučić javno kritikuje neodgovornost, službena putovanja i potrošnju u javnom sektoru. Sigurni smo da sredstva u iznosu od 1.050.000 dinara, bez uračunatog PDV-a, koliko je koštao luksuzni službeni automobil „Direkcije za izgradnju i uređenje grada“, ali i od 658.350 dinara, takođe bez uračunatog PDV-a, koliko je koštao drugi naručeni automobil, mogu itekako biti korisnije utrošeni za, na primer, krpljenje rupa na koje ovih dana sugrađani i sugrađanke uništavaju svoje neluksuzne automobile.

Ligaši i ligašice takođe zahtevaju od Gradske uprave Zrenjanina objašnjenje odakle je i koliko plaćen nov službeni auto Fiat Freemont, koji u slobodnoj prodaji košta oko 25 hiljada evra, kao i objašnjenje ko se u njemu vozi,. Uvereni smo da u trenucima kada se najavljuju drastičnije mere štednje, poput otpuštanja, nov službeni i itekako luksuzan auto dokazuje neiskrenost u namerama, čije će sprovođenje na kraju osetiti samo građani i građanke Zrenjanina. Umesto toga, pozivamo gradske funkcionere i direktora „Direkcije za izgradnju i uređenje grada“ da izađu iz svojih luksuznih Audija i Fiata i da prošetaju gradom. Možda će tada videti uništene puteve, zatvorene radnje, firme koje ne rade, gradilišta na kojima se ništa ne radi, radove koji kasne sa završetkom, dotrajale autobuse, siromaštvo i nezadovoljstvo svojih sugrađana.

PODELI